Posiadamy autoryzację na serwis urządzeń : Immergas ; Buderus ; Riello
CZYTAJ WIĘCEJ
Serwisujemy kotły zarówno w okresie gwarancyjnym, jak i po upłynięciu gwarancji producenta.
Serwisujemy rónież kotły olejowe, gazowe takich marek jak Lamborghini, Urlich z palnikami takich firm jak Weischaupt, Riello.
Immergas Polska wprowadza dodatkowe 3 lata gwarancji również na kotły tradycyjne!
Do tej pory dodatkowe trzy lata gwarancji, po zarejestrowaniu urządzenia w Strefie Klienta Immergas, obejmowały kotły kondensacyjne. Od 1.10.2018 (decyduje data uruchomienia) taką możliwość mają również szczęśliwi posiadacze kotłów tradycyjnych!
Zasady funkcjonowania dodatkowej gwarancji są takie same, jak w przypadku kotłów kondensacyjnych i nie wymagają wykupienia dodatkowego pakietu.
2 lata – to podstawowy okres ochrony urządzenia
3 lata – o tyle klient przedłuży gwarancję na kocioł, bez dodatkowych opłat, po rejestracji urządzenia na stronie www.klient.immergas.pl oraz wykonywaniu obowiązkowych, corocznych przeglądów
O tym Klient musi pamiętać:
- Zakup w punkcie handlowym z ważną Akredytacją Immergas
- Wykonanie pierwszego uruchomienia, korzystając z usług serwisu z ważnymi uprawnieniami Immergas
- Rejestracja kotła w Strefie Klienta, na klient.immergas.pl, za pośrednictwem Infolinii lub za pomocą formularza dostępnego do pobrania na www.immergas.pl
- Obowiązkowe, coroczne przeglądy urządzenia
Strefa Klienta Immergas to portal dedykowany wszystkim użytkownikom kotłów Immergas. Rejestrując urządzenie na stronie Klient zyskuje nie tylko przedłużenie gwarancji o dodatkowe trzy lata. Na portalu znajdują się wszystkie niezbędne informacje o kotle, system automatycznie przypomni o zbliżającym się, obowiązkowym przeglądzie, a także podpowie z którym serwisem skontaktować się w tej sprawie.
Rozszerzona gwarancja Immergas 2+3 obowiązuje dla wszystkich kotłów marki Immergas, które zostaną poprawnie zainstalowane, sprawdzone i uruchomione przez serwis z ważnymi uprawnieniami Immergas, zarejestrowane na stronie w określonym w warunkach gwarancji terminie, oraz będą użytkowane i konserwowane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Rozszerzenie gwarancji nie wymaga wykupienia dodatkowego pakietu gwarancyjnego. Więcej na www.immergas.pl.
Przypominam, że zgodnie z Warunkami Gwarancji, aby użytkownik kotła Immergas mógł nabyć prawo do przedłużenia gwarancji do 5 lat powinien zarejestrować kocioł w Strefie Klienta na stronie www.immergas.pl.
W wyjątkowych przypadkach Użytkownik może dokonać rejestracji alternatywnie:
– telefonicznie, dzwoniąc na numer infolinii 422 124 422 i wybierając opcję „5”;
– pisemnie, wypełniając formularz rejestracyjny i odsyłając pocztą na adres: Immergas Polska Sp. z o.o., ul. Dostawcza 3a, 93-231 Łódź.
Formularz dostępny jest:
– na stronie https://www.immergas.pl/Wsparcie-techniczne/Warunki-gwarancji
Przeglądy po terminie
W związku z powtarzającymi się zgłoszeniami i zapytaniami od użytkowników końcowych przekazujemy informację iż istnieje możliwość przedłużenia gwarancji na kocioł po terminie do 6 miesięcy, po weryfikacji sprawności urządzenia!