Posiadamy autoryzację na serwis urządzeń : Immergas ; Buderus ; Riello

CZYTAJ WIĘCEJ

Serwisujemy kotły zarówno w okresie gwarancyjnym, jak i po upłynięciu gwarancji producenta.

Serwisujemy rónież kotły olejowe, gazowe takich marek jak Lamborghini, Urlich z palnikami takich firm jak Weischaupt, Riello.

Immergas Polska wprowadza dodatkowe 3 lata gwarancji również na kotły tradycyjne!

Do tej pory dodatkowe trzy lata gwarancji, po zarejestrowaniu urządzenia w Strefie Klienta Immergas, obejmowały kotły kondensacyjne. Od 1.10.2018 (decyduje data uruchomienia) taką możliwość mają również szczęśliwi posiadacze kotłów tradycyjnych!

Zasady funkcjonowania dodatkowej gwarancji są takie same, jak w przypadku kotłów kondensacyjnych i nie wymagają wykupienia dodatkowego pakietu.

2 lata – to podstawowy okres ochrony urządzenia

3 lata – o tyle klient przedłuży gwarancję na kocioł, bez dodatkowych opłat, po rejestracji urządzenia na stronie www.klient.immergas.pl oraz wykonywaniu obowiązkowych, corocznych przeglądów

O tym Klient musi pamiętać:

  1. Zakup w punkcie handlowym z ważną Akredytacją Immergas
  2. Wykonanie pierwszego uruchomienia, korzystając z usług serwisu z ważnymi uprawnieniami Immergas
  3. Rejestracja kotła w Strefie Klienta, na klient.immergas.pl, za pośrednictwem Infolinii lub za pomocą formularza dostępnego do pobrania na www.immergas.pl
  4. Obowiązkowe, coroczne przeglądy urządzenia

Strefa Klienta Immergas to portal dedykowany wszystkim użytkownikom kotłów Immergas. Rejestrując urządzenie na stronie Klient zyskuje nie tylko przedłużenie gwarancji o dodatkowe trzy lata. Na portalu znajdują się wszystkie niezbędne informacje o kotle, system automatycznie przypomni o zbliżającym się, obowiązkowym przeglądzie, a także podpowie z którym serwisem skontaktować się w tej sprawie.

Rozszerzona gwarancja Immergas 2+3 obowiązuje dla wszystkich kotłów marki Immergas, które zostaną poprawnie zainstalowane, sprawdzone i uruchomione przez serwis z ważnymi uprawnieniami Immergas, zarejestrowane na stronie w określonym w warunkach gwarancji terminie, oraz będą użytkowane i konserwowane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Rozszerzenie gwarancji nie wymaga wykupienia dodatkowego pakietu gwarancyjnego. Więcej na www.immergas.pl.

Przypominam, że zgodnie z Warunkami Gwarancji, aby użytkownik kotła Immergas mógł nabyć prawo do przedłużenia gwarancji do 5 lat powinien zarejestrować kocioł w Strefie Klienta na stronie www.immergas.pl.

W wyjątkowych przypadkach Użytkownik może dokonać rejestracji alternatywnie:

– telefonicznie, dzwoniąc na numer infolinii 422 124 422 i wybierając opcję „5”;

– pisemnie, wypełniając formularz rejestracyjny i odsyłając pocztą na adres: Immergas Polska Sp. z o.o., ul. Dostawcza 3a, 93-231 Łódź.

Formularz dostępny jest:

– na stronie https://www.immergas.pl/Wsparcie-techniczne/Warunki-gwarancji

Przeglądy po terminie

W związku z powtarzającymi się zgłoszeniami i zapytaniami od użytkowników końcowych przekazujemy informację iż istnieje możliwość przedłużenia gwarancji na kocioł po terminie do 6 miesięcy, po weryfikacji sprawności urządzenia!